Welcome to Blogberry Emry, feel free to leave comment....if you feel uneasy with any post in this blog, simply click the top right button a.k.a close. thank you

Page Views

Follow jer tak kena bayar pon

Bedah Transgender (Vaginoplasty)


Assalamualaikum & salam sejahtera gengblogger :)

Note emry :

1. Kome memang baik kalau sudi KOMEN entri

2. Kome sangat baek kalau sudi FOLLOW Blogberry Emry

3. Kome memang antara yang terbaik kalau sudi klik IKLAN... TAPI....

4. Kome tersangat sporting kalau sudi klik LIKE pada fanpage Blogberry Emry sbgai tanda sokongan pd emry.




Pernahkah kome kenal waria? nyah? bapuk? dan seangkatan dengan diorang lah...geli jugak kadang kalo nengoknye...badan diorang ni dah lah 'tough' bila dengar tang suara pulak aduh..."ayu" sesangaaaaaattt!!!

Kalau di negara Malaysia, mungkin kaum ini masih belum terlalu ekstrim dalam menukar bentuk asal diri mereka. Percaya atau tidak kalau emry cakap yang nyah di negara Malaysia masih di tahap 'perawan' memandangkan tidak semua dari mereka melakukan operation membuang penis & skrotum yang telah diciptakan oleh Allah untuk mereka. Sayangnya ada segelintir dari kaum ini telah semakin berani melakukan perkara seperti bedah transgender / vaginoplasty.

Apa mende lah bedah trangender ni kan? Bagi kome yang tak tau ape mende lah vaginoplasty tu kan...meh la tengok video ni bawah ni....ngeri ! Tak sangka ada manusia yang sanggup buat mende yang tak berpaedah ni ye!!!


tak sayang anu kome ke...???



Lepas operation masuk kanlah anu dalam botol ye!!!


Celoteh emry : Sayangilah anu kome yang didikurniakan pada kome ye!!! Jangan diubah ciptaan Tuhan yang dah cantik lagi berseri tu hehe..!!



LIKE?


One Response so far.

  1. Unknown says:

    With a specific end goal to choose in the event that you ought to consider vaginoplasty or labiaplasty, its paramount to comprehend the distinction between reconstructive surgery and restorative surgery.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fanpage [Sudi-sudikan LIKE]

Click! Click!