Welcome to Blogberry Emry, feel free to leave comment....if you feel uneasy with any post in this blog, simply click the top right button a.k.a close. thank you

Page Views

Follow jer tak kena bayar pon

Waria Cantik + Suara garau


Assalamualaikum gengblogger :)

[iklan penaja..mai la jenguk tengok]

Kalau korang yang di Malaysia, pasti tak paham apa maksudnya waria kan? Huhu..kalau korang berada di Indonesia pasti tau siapa itu waria. Menurut pengertian dari Wikipedias, kata waria adalah panggilan khusus untuk pria yang berfizikalkan wanita makanya dipanggil waria (wanita+pria). Waria ini sangat popular terutama pada waktu malam kerana sebab pada setiap malam mereka akan menghiburkan para pengunjung warung makan dengan tarian dan gelek 'seksi' mereka. Namun lain pula kisahnya di Thailand. Di Thailand, mereka yang menjadi waria kebanyakannya melakukan pembedahan pada organ kelamin mereka [klik sini] sebelum lengkap transform menjadi 'waria sejati'.



Rancangan yang diberi nama Thailand's Got Talent ini disiarkan pada 13 march 2011 yang lalu berjaya mencungkil bakat seorang waria yang berkebolehan menyanyikan lagu dengan suara laki-laki dan suara wanita. Hebatkan?



Celoteh Emry : Canttik betul waria Thailand ni ye.


posted by,

x'emriust

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fanpage [Sudi-sudikan LIKE]

Click! Click!