Welcome to Blogberry Emry, feel free to leave comment....if you feel uneasy with any post in this blog, simply click the top right button a.k.a close. thank you

Page Views

Follow jer tak kena bayar pon

~ Sindrom Stress ~


Kamu semua pernah alami stress??? pasti pernah bukan??? Kondisi orang yang stress ni macam-macam.....sampai macam orang gila pun ade....x percaya??? jJom lihat di bawah ini....

Tanda-tanda kamu akan alami stress :


Pertama : Anda akan punyai masalah bangun tidur


Kedua : tengkuk anda mudah akan dibengkokkan selalu..sampai melekat pun boleh


Ketiga : Muka anda akan menjadi seperti hero Hindustan.....(mafia Hindustan) dengan rambut spike.....hihihi


Keempat : Kepala selalu sakit...pikir masalah...sambil mata nak kasi stim....waduh mengancam!!



Kelima : Berat badan anda semakin bertambah walaupun makan sayuran jer..kih3


Keenam : Tidur tidak mengira tempat....asalkan muat dari kepala sampai ke kaki


Ketujuh : Fikiran anda semakin sempit..(semuat-muat mangkuk nasi jer)


Kelapan : Anda selalu memikirkan masalah yang sebesar tikus.....


Kesembilan : Bos selalu memberi galakan


Kesepuluh : Anda sanggup berhujan demi kelihatan macho di depan pasangan anda ketika hujan



Kesebelas : Diri anda selalu tersepit dengan masalah



Keduabelas : Anda lupa akan diri anda dan mau menjadi yang lain buktikan keupayaan anda



Ketigabelas : Kadangkala merasa air toilet pun sesedap aqua




Kempatbelas : Anda menjadi takut sehingga kan menyorok di bawah kertas untuk elakkan semua masalah itu......






2 Responses so far.

  1. weyh..
    ak sgt suker kucing!!
    comeynye!!!!geram sungguh tgk!

  2. x'emriust says:

    heheheh ngat aku x ske kucing ker??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fanpage [Sudi-sudikan LIKE]

Click! Click!