Welcome to Blogberry Emry, feel free to leave comment....if you feel uneasy with any post in this blog, simply click the top right button a.k.a close. thank you

Page Views

Follow jer tak kena bayar pon

~ Fake Face ~


Hari ini baru saja selesai ujian Histologi. Soalan boleh tahan la cume yang geram tu soalan dalam bentuk slideshow...perlu ker? Haish memang kompeten UKRIDA ni. Ok2 sekarang aku bukan nak story pasal exam ni tapi nak story 'bout seorang student ni la...tadi aku cukup x paham la pe masalah die ngan aku...

The story begins....


I wanted to sign the attendance after finishing the holy shit Histology paper yang seriously susah sebab dibuat dalam slideshow, when suddenly this girl or in Bahasa I call her makcik 'cium bola' cari pasal dengan aku..yela niat aku adalah nak sign attendance sheet tu but I really shocked when she said to me "weh ikut turn arrrrr" What the Fuck??? Hello! Do U think that attendance sheet tu milik bapak U?? Of course la I bengang n bengkek je...sape x bengang law menjerit terpekik terlolong kasi semua orang dengar? At the same time aku dah la really down regarding to Histo paper and U pula make it double!!


Plizz la apa lagi yang kamu x puas hati pada I???? Does I make anything that annoying U?? I think after a conflict few months ago, we don't ever communicate right?? So what?? If ada yang kamu x puas hati cakap, jangan simpan n don't fake to me just to fulfill your desire!! I'm so over it! Tidak perlu rasanya buruk kan aku di kalangan ahli rumah kamu or di kalangan student lain. Remember that! I x de pun buruk2kan imej kamu depan kawan-kawan aku n kamu.....just pendam what you all guys have done to me.


Kepada pasukan muka 'fake' especially putri mesia a.k.a putra mesia yang selalu melawat blog aku..tanx...kah3..

04/06

Hari ini ada dua ujian iaitu Ujian Praktikum Anatomi dan Ujian Fisika. Macam biasa pagi2 harus ke Rumah Sakit HUSADA. Ujian mula jam 9 tapi nampaknya aku seklai lagi menjadi giliran ke-118..huuuu...capaiii nunggu sampai apa yang baca pun hampir lupa....Luckily soalan quite okey dan I think it was about 50:50 untuk lulus ujian tu...Then selesai ujian jam 11.30 a.m. bergegas aku pulang ke kampus karena ada ujian Fisika pulak jam 1..hmm again luckily ada Fetty bley balik sekali law x aku balik sorg je la adess...

Then, kira-kira jam 1 tuh (bukan sistem jam UKRIDA) aku get ready la nakn masuk ruangan ujian..then cuba korg teka apa jadi??? Aku tertinggal kalkulator?? tak..tak mungkin ..tapi nak taw x aku rupanya secara sengaja tertembung ngan minah tuh a.k.a putri mesia sebelum masuk ke ruangan. Cuma kali nih dia bereaksi pelik sket..sebabnya dia nunjuk gelagat lawaknya dengan cakap pada seorang lagi anak Malaysia tentang aku. Lawaknya berbunyi demikian, "Dik-dik jaga-jaga jangan dekat dengan orang belakang tuh"..Haik?? Aku pun terpikir balik orang belakang?? Pelik tuh lawak dia..orang mood nak exam fisika dia lak wat mood lawaking kah..kah..kah...nasib bek x tergelak..cover macho..kah..kah..kah...kang law gelak nanti habis semua ilmu keluar pulak hahahhaha...tapi pelik eh law melawak tentang orang lain tak keluar pulak ilmu kan?? kah3...belum masanya lagi tuh...

psst -->aku pun x kesah ko kesah ke x..kah..kah..kah..peace (no offence)

**melawak (tukar) --> mengumpat
sebagai penyedap jalan cerita.


To be continued ....






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fanpage [Sudi-sudikan LIKE]

Click! Click!