Welcome to Blogberry Emry, feel free to leave comment....if you feel uneasy with any post in this blog, simply click the top right button a.k.a close. thank you

Page Views

Follow jer tak kena bayar pon

<< Last Day Before Lecture Started >>



Malam tadi aku tidur lewat..nak enjoy last day punya pasal.isnin besok dah nak start kuliah. Pagi-pagi lagi aku bangun sebab terdengar telefon berbunyi..ingatkan alarm, rupanya Fetty ca
ll. Aku dengan mamainya (mengantuk mode) jawabla ingat kan ape rupanya nak tanyakan harga kulkas (peti ais) kui3...

So temankan dia p kopro sebab sekarang ni mahasiswa malaysia kan dalam 'buruan', so kitaorang perlu bergerak dalam kelompok. Sementara tunggu Fetty sampai, aku jalan2 kat pasar kopro bawah tu. Then pergi la ke kedai jual DVD movie nak cari cerita yang best2. lame dah x layan movie. Later carik2 jumpa la movie yang horror sket...


smash cut

the grudge 3





Dalam membelek2 DVD tu tibe2 aku nampak satu movie best punya....


Rupa-rupanya.....

Upin Ipin

Dah sampai sini rupanya..huhuhuhu x sangka..bagus2 at least sampai jugak pengaruh kartun Malaysia di sini. Takkan hari-hari senetron je kan...sesekali nak jugak tengok kartun.. Apa-apa pun setelah Fetty sampai teruslah aku p ke kedai elektrik untuk tengokkan kulkas yang die nak beli tu.



Posted by,
x'emriust



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fanpage [Sudi-sudikan LIKE]

Click! Click!