Welcome to Blogberry Emry, feel free to leave comment....if you feel uneasy with any post in this blog, simply click the top right button a.k.a close. thank you

Page Views

Follow jer tak kena bayar pon

## Dunia Baru Semester 3 ##




Salam lama rasanya tak meng'upate' blog ini...
dah bersarang dah nih...bukan takat labah-labah, lipas pun dah bersarang..~

kali ni aku nak menceritakan tentang Semester 3 nih...

kami start sem 3 ini dengan blok 10, iaitu blok urogenitale yang berkaitan dengan sistem kemih (buang air besar n kecil) dan juga sistem genital iaitu, pembiakan manusia...



11th block module

Kali ini aku dapat group D7 yang still xda student malaysia lelaki except me..syukran2...xkan berlaku seperti Semester Pendek ritu when aku present, x sorang pun boys yang nak dengar except one buddy. Lebih terstruktur sedikit kelompok semester 3 dengan adanya 3 orang dewa means yang gempak or scorer dibanding semester 2 yang berantakan (huru-hara)..jugak..sebab kerja selalu last2 minute nak disiapkan ~

Semester 3 ni quite buzy jugak coz dah mula nak belajar subjek gizi, bedah, anak, ilmu penyakit dalam, etc. Now, we are in 11st block, Hormone and Metabolism. Blok ni almost subject susah because memerlukan hafalan n pemahaman yang mendalam especially in metabolism.






But, this semester quite bored to me, because many of my friends at kuliah AB..I'm CD..so ke mana pergi pun alone je la...x kesah la yang penting nk belajar..xda kawan x mati pun...biaq p la diorang nak wat hal diorang janji aku x kco diorang betol x?? Tapi yang hangin nya 2 hari lepas ada la yang x puas hati when aku cakap anak-anak kuliah AB ni menyebok masuk kuliah kitaorang then ada yang tnya kat member aku, aku ni ok ker??

Hello, aku x gila lagi rasanya. If niat you tanya sebab concern is ok I consider, but if not I think it enough for bothering my business. Whatever it is, aku x kan kaco hidup korang okies? Tapi kan aku rasa anak-anak AB ni nak hidup senang jerk..balik pun nak awal tu yang nak nyusup masuk kuliah CD...kitaorang ni kadang terpaksa kuliah sampai jam 4..padahal jadual anak AB bukan main enak lagi kuliah kadang sampai jam 11 je pun ada. X adil rite?

Recently, aku terpikir macam dah penat sangat naik basikal (speda), sebab every day except Sunday I need to face the hot and dry day plus polluted air and traffic jam along my way to campus. If naik motorcycle it is more better for me memandangkan my house more far rather than other Malaysian students. Hopefully my parents will support me to buy at least a secondhand motorcycle, it really enough for me.

Anyway, thanx for reading..I need to go now..See ya.


Posted by,
x'emriust
24/10/2009


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fanpage [Sudi-sudikan LIKE]

Click! Click!