Welcome to Blogberry Emry, feel free to leave comment....if you feel uneasy with any post in this blog, simply click the top right button a.k.a close. thank you

Page Views

Follow jer tak kena bayar pon

Fenomena Logo Olimpik 2012



Assalamualaikum & selamat malam gengblogger :)


Kali ni emry nak rungkaikan sedikit konspirasi dari Barat yang dikatakan berkaitan logo Olimpik 2012, London. Pada anda yang belum tahu, di bawah ini adalah logo Olimpik 2012.




Jadi menurut anda apakah yang begitu hangat diperkatakan tentang logo ini? Sebenarnya, pada logo ini ada diselitkan beberapa mesej tersembunyi dari golongan kafir ini. Jika anda perhatikan secara benar, akan terlihat kata Zion pada logo di atas.

2 mewakili Z

0 mewakili o

1 mewakili I

2 mewakili N



Jadi jika disusun kembali akan membentuk kata Zion, yang membawa maksud Zionis/Yahudi. Kalau sekali lihat pasti anda tak terfikir bukan? Namun inilah helah sebenar para kafir yang cuba menyesatkan umat Islam semua. Perkara ini telah diketengahkan oleh Badan Olimpik Iran yang mana mereka merancang untuk memboikot acara olimpik ini.

Bagi menguatkan lagi hal ini, kita dapat juga melihat pada maskot olimpik ini, manlock dan Mandeville yang ternyata mirip makhluk pada akhir zaman nanti yang lebh dikenal sebagai yakjuj dan makjuj yang mana bermata satu.


makhluk satu mata




Apakah ini tanda-tanda bumi kehidupan dunia semakin menghampiri penghujungnya? Wallahualam.


posted by.

x'emriust






One Response so far.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fanpage [Sudi-sudikan LIKE]

Click! Click!