Welcome to Blogberry Emry, feel free to leave comment....if you feel uneasy with any post in this blog, simply click the top right button a.k.a close. thank you

Page Views

Follow jer tak kena bayar pon

iPad 2 vs. Motorola Xoom vs. HP TouchPad vs. BlackBerry PlayBook


Assalamualaikum dan selamat malam gengblogger :)


Pada 2hb march 2011 yang lalu jam 0200 waktu Malaysia (GMT +8) telah berlangsungnya acara pelancaran edisi kedua iPad, iPad 2 yang bertempat di Apple. Pada anda semua yang ternanti-nanti kan iPad2 ini, apa kata saksikan sedikit sedutan dari video yang diluncurkan kepada media tempoh hari.










Smart x?


Untuk anda yang masih bingung untuk memilih antara Apple iPad2, Motorola Xoom, HP Touchpad, atau Blackberry Playbook, anda boleh lihat perbandingan antara keempat-empat produk tersebut di bawah ini :







Harga untuk iPad2 ini menurut web engadget masih kekal sama dengan iPad 1 lebih kurang RM 1500. Jadi ada tak yang berminat? Kalau ada yang berminat nanti aku includekan satu online-shop yang menurut pemilik online shop tersebut, mereka menjual produk barangan Apple yang asli dengan harga yang murah kepada pelajar terutamanya. Jadi, kalau ada di antara anda yang berminat/ingin melihat-lihat harga jualan mereka, boleh request di ruangan komen.





Info dipetik dari : engadget


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fanpage [Sudi-sudikan LIKE]

Click! Click!