Welcome to Blogberry Emry, feel free to leave comment....if you feel uneasy with any post in this blog, simply click the top right button a.k.a close. thank you

Page Views

Follow jer tak kena bayar pon

Nur Kasih The Movie Official Trailer



Assalamualaikum dan selamat petang gengblogger :)

Apa kabar hari ini anda semua? Moga baik hendak-Nya. Nak tanya ni agak-agak ada tak antara pelawat blog aku ni yang kipas-susah-mati (die-hard fan) drama Nur Kasih? Haa....kalau betul ada, korang tau tak bila akan ditayangkan Nur Kasih The Movie? Kalau tak tau ni aku kasi tau : 19 Mei 2011 [hehe..baik tak aku kasi tau..hua9]







Ni trailer die kalau korang belum tengok lagi....



So, apa pandangan korang? Even aku tak dapat nak tengok kat cinema malaysia nanti tapi aku tetap semangat nak tau tentang filem ni! hehe...

Dari satu komen di page Youtube ada satu komen yang agak mirip dengan jalan cerita dari trailer di atas. Cuba anda semua baca. "

" bila Adam usap tangan Nur 'Nur cincin Nur mana?' aku spku ni la penyebab Adam 'missing for 12hrs' Adam cuba cari cincin perkahwinan mereka yg hilang dlm train accident (may b) tapi tak balik2 kerana trap dlm dessert storm dan jeep yg Adam pandu ditimbus pasir,ada pula eye witness a woman & 2 boys yg nampak kenderaan meletup dikawasan yg sama dan Adam presume dead. Nur dan Aidil balik Mesia kemudian berkahwin. Grrr"


Whooa....kalau betullah jalan ceritanya begitu, nampaknya makin mendebarkan semua peminat drama Nur Kasih, ditambah pula dengan pelbagai aksi diselit dengan kisah cinta Adam & Nur yang tak sudah-sudah diuji.

Anyway, kalau anda semua nak tengok foto-foto penggambaran filem Nur Kasih The Movie ni, anda boleh melawat fanpage mereka :



Ok sampai berjumpa lagi..Daaa....Salam.


posted by

x'emriust




One Response so far.

  1. x sabar nak tgk muvie nih!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fanpage [Sudi-sudikan LIKE]

Click! Click!