Welcome to Blogberry Emry, feel free to leave comment....if you feel uneasy with any post in this blog, simply click the top right button a.k.a close. thank you

Page Views

Follow jer tak kena bayar pon

Leaked video DS**...!!!


Disclaimer Blogberry Emry : Blog ini tidak memuatkan sebarang video lucass DS** tetapi cuma memberikan info & bukan juga bertujuan untuk menyebarluaskan video tersebut...Sebarang gambar dan video di dalam post adalah bukan milik Blogberry Emry dan diambil dari blog lain.

Assalamualaikum dan salam sejahtera gengblogger :)


Semalam telah heboh di salah satu blog yang mahu dikenali sebagai PapaGomo yang mana telah menyiarkan sebuah video lucass yang mana orang yang dirakamkan itu mirip DS** . Video yang dikatakan asli, tulen dan pure ini juga telah tersebar secara meluas di internet. Whoaaa....korank ni mesti ada yang dah tengok kan?


Apapun masih belum dapat dikenal pasti siapa sebenarnya dalang yang telah menyebarkan video tersebut. Sepatutnya hal seperti ini sudah mula disiasatkn namun sampai saat ini masih belum ada sebarang siasatan secara menyeluruh dijalankan. Apakah masing-masing sedang sibuk dengan Pilihanraya Sarawak? Wallahualam.


Whoaa......macam kenal je dengan lenggok badannya




Note emry :

1. Kome memang baik kalau sudi KOMEN entri

2. Kome sangat baek kalau sudi FOLLOW Blogberry Emry

3. Kome memang antara yang terbaik kalau sudi klik IKLAN... TAPI....

4. Kome tersangat sporting kalau sudi klik LIKE pada fanpage Blogberry Emry sbgai tanda sokongan pd emry.



LIKE?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fanpage [Sudi-sudikan LIKE]

Click! Click!