Welcome to Blogberry Emry, feel free to leave comment....if you feel uneasy with any post in this blog, simply click the top right button a.k.a close. thank you

Page Views

Follow jer tak kena bayar pon

Jiwa Kacau Jon!


Assalamualaikum & salam sejahtera gengblogger






Lama dah tak menulis dalam ruangan blog ni. Malas pun ada kadang-kadang yela blog gua ni bukan ramai tetamu pun kan..alahai labuuuuuuu.... sebab tu kadang-kadang penyakit malas tu pun muncul lah membuak-buak. Tambah pulak dah koje kan..memang harapan le nak online selalu jon...


Malam ni gua serious tak ada mood memandangkan kekasih hati gua tidur awal pulak. Katanya beliau dalam perjalanan balik bercuti dari Pahang. Seronok jon dapat bercuti ni. Gua jeles pun ada gak udahlah besok gua nak kena koje lagi MC dah 4 hari gigi punye pasal. Aduh koje koje koje....bila gua nak cuti cuti cuti dan cuti ye?


Malam ni jugak gua nak layan perasaan. Sedih nyah! Kekasih hati gua macam dah bosan dengan gua. Uh Uh...Uh....(bunyi sedih okay). Kalau bahasa indonesia ada perkataan 'dugem' a.k.a dunia gemerlapan...perkataan yang sesuai tuk gua lak 'dukeg' a.k.a dunia kegelapan...ala-ala Dark Vader gitu.....tapi gua Dark Vader baik. Kekasih hati gua dah bosan dengan gua ke.......?


Apa lah yang gua merepek malam-malam buta ni kan...Sorry la geng gua jiwa kacau.....tu yang buat tu tak kena buat ni tak kena....nak kena kontut se'das' baru puas nih...Dah la...gua nak layan lagu Broken Demon jap..jom la join sekali.




2 Responses so far.

  1. Raden says:

    hati aku pon asek kacau je..recite al-Quran..bg tenang cket

  2. DREM says:

    tengkiu utk nasihat kamu =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fanpage [Sudi-sudikan LIKE]

Click! Click!