Welcome to Blogberry Emry, feel free to leave comment....if you feel uneasy with any post in this blog, simply click the top right button a.k.a close. thank you

Page Views

Follow jer tak kena bayar pon

Tatkala Mentari Hilang dari Ufuk Rindu


Assalamualaikum & salam sejahtera gengblogger

04/07/12

Hari ini dah 6 hari aku duduk terbongkang kat umah...lepas benti koje sambil nak buat persiapan balik ke Indonesia. 6 hari ni jugak la hari-hari ku dipenuhi dengan awan nano gelap yang bertiup dari Pantai Timur sehingga menutupi mentari di ufuk rindu ku...Erm kenapa ye boleh jadi sampai macam ni..?

Pagi tadi tersedar dari lamunan tidur, aku nampak dalam pelukanku ada bantal love Fb pemberian kamoo..kenapa ye? Sebelum ni aku tak pernah tidur sambil peluk bantal tu mungkin tanda aku rindu kamoo sangat2 kot. Pagi tadi tak aku sangka juga kamoo sudi call kejut aku bangun subuh..erm lama jugak kamoo tak call aku kejut bangun subuh..lalu aku tengok jam - dah 6.59 pagi..so aku bergegas solat Subuh. Thanks kamoo sudi kejut aku..

Tapi hari ini, 06/07/12 menjadi keretakan hubungan kita...aku tak tau kenapa kamoo sanggup buat aku macam ni...mana pergi rasa cinta kamoo pada aku? Selama 18 bulan aku kapel dengan kamoo, macam2 dah aku berikan pada kamoo tapi akhirnya kamoo tinggalkan aku terjelepok sendirian..kenapa kamoo? Kamu buka FB aku & kamoo delete & block semua kawan2 kamoo dari FB aku kenapa kamoo tergamak buat macam tu??

bantal FB yang kamoo bagi..ingat x?


Kamoo selalu cakap aku ni kuat nangis la & tak mampu lindungi kamoo..kamoo tau tak kamoo lah orang yang buat air mata aku tu keluar..Memang jarang sekali aku nak alirkan air mata hanya kerana perempuan terutama perempuan macam kamoo..tapi apakan daya, aku terlalu bodoh mencintai orang yang tak cintakan aku.

Baru hari ini juga aku nampak gambar kamoo dengan kawan kesayangan kamoo yang setia tu tapi paling aku sedih bila aku ternampak kamoo still pakai jam pemberian ex kesayangan kamoo tu..aku tau kamoo still tak boleh lupa dia..dan aku tau jam yang aku belikan untuk kamoo tak cantik tapi kanoo tau tak jam yang aku belikan tu aku guna duit gaji pertama aku...dalam hati aku bangga sebab kamoo lah girl pertama yang aku dapat beri hadiah setulus ikhlas..tapi sayangnya kenapa kamoo tak sudi hargai..? =(



sampai saat ini kamoo still pakai jam dia







terima kasih friend yang baik sudi nasihat aku


Sampai saat ni aku still ingat penghinaan dari kawan kamoo si power rangers tu dengan mengeluarkan kata-kata begini :

"Ko ni dah kena ubat guna-guna si mizah ke? sampai tak nak lepaskan dia?"

Memang waktu tu aku rasa tersentak sangat2 dengan penghinaan dak power rangers tu. Apapun aku telan saje semua kata-kata hinaan dari bapak power ranger tu. Ye aku tau kawan lebih penting buat kamoo berbanding aku. Sekampung lah katekan..bukak pintu nampak muka die, tutup pintu pun nampak muka dia selalu.


Hurm bukan tu aja, sewaktu perlawanan bola sepak antara kelantan vs. Perak jugak sempat aku jumpa wall chat antara kamoo dan ex kamoo. Hurm nampaknya walaupun keluarga kamu tak restu hubungan kamoo dengan ex kamoo tapi kamoo still tercari-cari sang ex.




Takpelah kamo.......

Orang baik adalah untuk orang baik, dan orang jahat adalah untuk yang jahat. Amin.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fanpage [Sudi-sudikan LIKE]

Click! Click!