Welcome to Blogberry Emry, feel free to leave comment....if you feel uneasy with any post in this blog, simply click the top right button a.k.a close. thank you

Page Views

Follow jer tak kena bayar pon

Masihkah Kau Ingat?



Assalamualaikum & salam sejahtera gengblogger


Bertemu lagi sekali lagi tapi kali ini kita berada dalam bulan Ramadhan. Dalam bulan yang mulia ini, aku ingin kamoo tahu (kalau kamoo baca) sesuatu yang telah mungkin telah kamoo lupa tapi aku sampai saat ini aku still mencari jawapan bagi persoalan misteri selama hampir18 bulan kapel dengan kamoo yang membelenggu diri aku sebelum aku akan menutup kisah hidup aku ini pada 13/08/2012 nanti sebagai perlambangan ulang bulan perkenalan terakhir kita.

Aku buat post ni pun supaya tersentuh sedikit di lubuk hati kamoo tentang apa yang telah kita lalui sepanjang 18 bulan yang lalu. bukan maksudku untuk meraih simpati, bukan niatku untuk merayu kamoo kembali. Tidak, tidak. Kekanda kesayangan kamoo & 'bakal' abang ipar kamoo pun telah remove aku dari FB jadi mungkin menjadi alasan untuk kamoo terus menjauhi aku.

Masihkah kamoo ingat....

Kamoo pernah meminta aku melakukan sesuatu yang belum pernah aku berani lakukan, masihkah kamoo ingat? Hingga detik ini takkan pernah kulupa kenangan itu. Mungkin saat itu aku hampir lupa dengan dunia realiti kerana mabuk dilambung ombak cinta dari kamoo. Itulah yang kita namakan perasaaan sayang. Hingga aku sanggup berkorban walaupun itu sebenar dah melanggar prinsip hidup aku.


Kamoo suruh aku dapatkan 50 likes tapi aku cuma mampu dapatkan 35 likes sahaja. 
Quite a loser for me...hurmm

Namun sekalung penghargaan aku taburkan buat kamoo kerana telah berjaya membuatkan hatiku, memoriku pada kamu tidak luput sampai saat ini. Maaf bukan niatku untuk mengganggu hidup barumu, cuma sekadar diriku sedang berusaha untuk beradapatasi dengan kehidupan baru ini...


Hancur luluh hatiku setelah mengetahui yang kamoo sememangnya tak mencintai aku dari dulu kerana sampai saat ini kamu masih menyimpan pemberian-pemberian ex kamoo termasuklah cincin yang kamu sering selitkan di tudung kamu walaupun waktu itu kamoo adalah 'permata hati' aku. Ke mana kamoo lempar cincin yang kuberikan pada kamoo? =(  Jauh di sudut hati kecilku menangis sendirian...namun kusembunyikan dari kamoo....


mungkinkah cincin ini pemberian ex kamu?


Ya allah...kenapakah aku dihukum sebegini.......


Andai benar selama ini diri kamoo mendustai aku, aku redha menerima takdir diriku ini. Yang mampu aku lakukan saat ini hanyalah berlutut berdoa kepada Allah agar kamoo bahagia dengan hidup baru kamu dengan Mr F. Cepatnya kamoo dah punya teman pengganti....ermmm. Semoga kamoo tidak melupakan aku biarpun saat itu hati aku telah terbang berkecai ibarat debu-debu bintang (Stardust).


Amin.

"There's a girl in my life. And even though we can't be together, I still love her"







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Fanpage [Sudi-sudikan LIKE]

Click! Click!